U heeft een medische verstrekking geleverd gekregen. Ondanks het feit dat wij met veel zorg met u de mogelijkheden, onmogelijkheden en eventuele beperkingen van de verstrekking hebben besproken, kan het toch zo zijn dat de verstrekking niet voldoet aan de eisen die van een dergelijke verstrekking mag worden verwacht.
Hierbij willen we u graag informeren hoe u kunt handelen in het geval u niet tevreden bent over de geleverde verstrekking of service door Ambroise.
Indien wij een ‘ontevredenheid’ van u hebben vernomen zullen wij deze desgewenst als klacht in behandeling nemen conform de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg.
1. Teneinde uw klacht in behandeling te kunnen nemen verzoeken wij u het klachtenformulier onderaan deze pagina in te vullen of uw klacht te sturen naar info@ambroise.nl of naar ons adres ter attentie van ‘Klachten’. Wij zullen er alles aan doen om samen met u de juiste oplossing te vinden.
2. Mocht de klacht niet oplosbaar blijken dan kan het ‘klachtenformulier’ op uw verzoek als klacht worden voorgelegd bij de onafhankelijke klachtencommissie ‘Er is iets mis gegaan’. Wij zijn hier aangesloten bij de klachtenregeling. Wilt u direct naar het online invulformulier van deze klachtencommissie om uw klacht te melden? Klik dan hier.
Ons bedrijf is een erkend lid van de SEMH* en is als zodanig aangesloten bij de SEMH. Door de SEMH wordt vervolgens haar orgaan, de Geschillencommissie, verzocht een voor beide partijen bindend uitspraak te doen over het geschil.
* De SEMH heeft tot doel het kwalificeren van leveranciers in de gezondheidszorg; het bevorderen van het imago in de markt van onderhavige leveranciers en het bieden van waarborgen aan afnemers die gebruik maken van door leveranciers aangeboden diensten. Erkende leveranciers voldoen aan strenge eisen die uitmonden in kwalitatief hoogwaardige leveringen van hulpmiddelen. U kunt de SEMH schriftelijk bereiken via Postbus 526, 2400 AM Alphen aan den Rijn.